Yukarı
about
element
Hakkımızda

JetClaim, uçuş iptalleri, gecikmeler ve fazla rezervasyon gibi durumlarda yolcuların sahip olduğu tazminat haklarını etkin şekilde kullanabilmelerini sağlamak amacıyla kurulmuştur. Her ne kadar JetClaim olarak kurumsal yapımızı yeni oluşturmuş olsak da, bu alandaki uzmanlığımız ve danışmanlık deneyimimiz uzun yıllara dayanmaktadır. Alanında uzman hukuk danışmanlarımız aracılığıyla yıllardır bireysel düzeyde sunduğumuz hizmetleri, artık daha kapsamlı ve profesyonel bir yaklaşımla, daha geniş bir kitleye ulaştırmayı hedefliyoruz. JetClaim, sürecin her aşamasında yolcuların yanında yer alarak, başvuru sürecini onlar adına yürütmekte ve hiçbir ön ödeme talep etmeden hak edilen tazminatın alınmasını sağlamaktadır.

  • Kolay Başvuru
  • Uzman Ekip
  • Güvenli Altyapı

Hedefimiz; yolcuların haklarına erişimini kolaylaştırmak, şeffaf ve güvenilir bir hizmet anlayışıyla hareket ederek sektörde güven duyulan bir çözüm ortağı olmaktır.

Yıllardır Süren Tecrübe

Farklı Dillerde Destek

Müşteri Memnuniyeti

Kazanılan Tazminatlar

Sıkça Sorulan Sorular

Jetclaim, uçuş mağduriyetlerinizi hızlı ve güvenli şekilde tazminata dönüştürmenizi sağlar. Aşağıda en sık aldığımız soruların cevaplarını bulabilirsiniz.

Başvurum ne kadar süre içinde sonuçlanır?

Başvurunuz sistemimize kaydedildikten sonra öncelikle havayolu ile iletişime geçilir. Havayolu şirketine yapılan başvurudan olumlu sonuç alınamadığında yasal yollara başvurulur. Bu nedenle her başvuru için süreler değişkenlik gösterdiğinden kesin bir sonuçlanma süresi öngörmek mümkün olmamaktadır. Ancak Jetclaim başvurunuzun tüm aşamalarını mümkün olan en hızlı şekilde takip etmektedir. Ayrıca başvurunuzun durumunu dilediğiniz zaman tarafımızla iletişime geçerek kontrol edebilirsiniz.

Başvuru için ücret ödemem gerekiyor mu?

Başvuru aşamasında herhangi bir ücret ödemeniz gerekmez. Tazminat ödemesi alındıktan sonra Jetclaim tarafından sözleşmenizde belirtilen hizmet bedeli tazminat miktarından tahsil edilir.

Başvuru için hangi belgeler gerekli?

  • -Uçuş rezervasyon onayınız veya biletiniz
  • -İptal/rötara dair havayolu şirketi tarafından yapılan bildirimler
  • -Ek masrafta bulunduysanız ilgili belgeler

Başkası adına tazminat talebinde bulunabilir miyim?

Yönetmelikte belirtilen tazminat miktarları her biletlenen yolcu için ayrı ayrı belirlenmiştir. Sizinle birlikte uçan kişilerin uçuş bilgilerine sahip olmanız ve onayları olması halinde onlar adına da başvuru yapabilirsiniz.

Geçmişte aksayan uçuşlarım için başvuruda bulunabilir miyim?

2 yıl geriye dönük uçuşlarınızdaki iptal/rötar durumları için başvuruda bulunabilirsiniz.

faq
brand
brand
brand
brand
brand
brand
brand
brand